Friday, 11 November 2011

hari yang hepi bagi aku 11.11.11

hari nie kat sek ader ceramah n pertandingan nasyid :)  pagi3 lagi sampai sek p teman syairah p tukaq baju pj punya lah lama dia tukaq :| tak pala aku teman dia pastu sampai kat perhimpunan kena berdiri sebb dapat pangkat kelas terbising :) minggu lepas kelas terkotor minggu nie kelas terbising plk HAIYOYO  :') pas tu kita orang gerak kat kantin nak tengok pertandingan nasyid... kelas kitaorang tak masok sbb 4 orang je budak melayu datang aku,dut,zahidah,azreen....ter baekk la kan HAHA, nasyid paling lawak 3k1 lah dini memang lawak lah dah le comel HAHAHA :DD pas hbis nasyid rehat pas tu aku gan intan p la beli mkn sama2...pas tu aku ajk intan p isi air sambil tu kitaorng smbng3 lah sume.....pas tu p ceramh  ERIC CHONG datang ooo best gila dia bg ceramah !! tp masa yg tengh3 tu aku dh ngantok tengok dut air mata dah meleleh dah HAHAH.....pas tu ceramah tu bg taw la sikit pasal fesbook nie zahidah punya gelak la katt aku mentang2 la aku selalu buat HAHAHA....dah habis sume kitaorng balik...aku blik pukul 2 lbh...joe gan dut balik dalam 1 lbh cm tu...tp kan tp kan yang paling aku seronok aku jumpe noriesya !! awawaw die comel ...adek2 akk sayang adek taw <3  :') time aku jumpe dia tu dia gelak2 hahaha comel lah adek :') pastu lepak gan aida n zahidah kat depan sek....tibe2 hujan plak HAHA aku sembang2 gan zahidah seronok jugak heheh :DD mlm td aku mkn sup daging n telur masin jer HAHA nyam2 <3 mama yg masak :') pas mkn3 aku on 9 chat3 sume HAHA <3 pas tu baru kelamkabut kemas beg esk blik kampung yahuuuu :')) heheheh bye :D sweet dreams ..


*sory banyak pastu kan*