Saturday, 18 February 2012

:|

kenapa aku minat kat dia , err dia tak minat pon kat aku T.T , sape minat kat aku ? sorang pon tak minat kat aku HAHA , yela aku gemok sapa nak kan , hikhokhikhok..

listen here !

benda yang aku tak suka

1.aku tak suka bercakap dalam telefon :| memang tak suka harap paham naa..
2.aku tak suka orang tipu aku sekali tipu aku tak akan percaya kat orng tuu.
3.aku tak suka bila aku tengah bercakap , orng dok panggil2 aku :3.
4.tak suka kawan dengan perampas.
5.benci kawan lupa kawan.
6.tak suka orang paksa2 aku arghh rimas2 taw dak.
7.tak suka orang usik barang aku :).
8.aku tak suka orang perli2 bagai.
9.aku tk suka orang yg nak dengaq cakap diaa jaa .
10.aku tak suka orang merampui tak kena tempat.

lalala..

hepy befday iman :) adek sedara aku sorang nie dah cukup 1 tahun dia :) alololo tomeytomey hahah :) yeye hari nie dut mai umah syok habis laa aku :) ader kawan :)


err khai semoga bahagia okey lawa awek hg :3 tp syang tak pakai tudung .... tapi memang hg suka budak perempuan rambut panjang kankan , ko pon dah jarang msg aku , yela orang dh ader awek kan mana ade nak layan EXgf kankan , alaa semua orang mcm tu , t hg dah kawin ajak la aku jangan kedekut pulak gan aku :3

dalam hati je :(

lama tak msg gan dia , rindu dia , nape tak text gan aku dah ? ermm k2 aku paham :|

copy paste =)

‎8 Sifat Seorang Lelaki Yang Penyayang

1) Suka Haiwan

- Lelaki yang penyayang adalah lelaki yang sukakan haiwan atau binatang, tak kisahla kucing ke, arnab ke, ayam lembu atau apa sahaja. Pendek kata korang tengok reaksi dorang bila ada haiwan nih sebagai contoh dikedai makan, ada kucing datang mengiauwww kat kaki lelaki tu, ada yang sepak teranjang dan halau kucing tu, ada pulak yang bercakap dengan kucing tu ” kenapa?..lapar ye..nah amik ni..” sambil beri tulang atau isi makanan. Haa, bleh tau ke mana yang penyayang?. Lagi satu contoh mudah, lelaki yang ada bela haiwan peliharaan lagi lah menyerlah sifat kasih sayang dia.

2) Suka Kanak-Kanak

- Lelaki yang suka akan kanak-kanak berpotensi menjadi bapa yang baik. Ini kata Dr.Fadilah Kamsah. Sifat kasih sayang dan layanan baik terhadap kanak-kanak sudah sukup mencerminkan dirinya kategori lelaki yang bagaimana. Ada lelaki yang tidak suka berhampiran kanak-kanak, rimas katanya. Tapi kalu lelaki yang buat-buat sayang kat adik korang tu MK tak pasti, nak tekel kakak mesti tekel adik dulu kan..hehe

3) Berat Akan Orang Tua

- Lelaki yang penyayang adalah lelaki yang berat akan orang tuanya. Seperti dia lihat ibunya terkontang-kanting mengangkat kain dijemuran, perasaan tak sampai hati yang wujud mendorongya membantu. Mereka juga akan sedaya upaya meringankan beban orang tuanya tanpa mengharap balasan.

4) Berat Akan Adik-Adik

- Ha korang cuba tgk hubungan dia dgn adik…INGAT, ADIK..bukan adik beradik..bukan kakak atau abangnya. Mengapa MK berkata begitu?. Kerana layanan abang terhadap adik adalah berbeza kerana adiknya lebih kecil yang sudah tentunya menjadi tanggungjawab dia. Tengok samada adakah hubungannya dengan adik rapat dan adik-adiknya menyukainya?. Perhatikan samada mereka bergurau senda atau tidak atau hanya membuat bodo je bila si adik ingin beramain dengannya.. Jika ya, maka dia merupakan lelaki penyayang. Ini berbeza dengan lelaki yang tak suka bermain-main atau melayan karenah adik kecilnya menunjukkan sifat penyayang dalam dirinya kurang

5) Prihatin Terhadap Kawan-Kawan

-Lelaki yang penyayang juga selalu bersikap prihatin atas kesusahan rakan-rakannya. jika ada yang meminta tolong dia tak ragu-ragu membantu sedaya boleh. Baginya kawan juga perlu ada dalam hidup dan perlulah ada sikap bantu-membantu dan tidak pentingkan diri. Tetapi biarlah berpada, bukannya setiap kali dia sahaja menolong atau tak pernah langsug menolong. Perlu ada sifat timbangrasa.

6) Pandai Menjaga Hati Pasangan

-Lelaki yang penyayang memang pandai mengambil hati pasangannya. Tengokklah bila pasangannya sedang berduka, pandai sahaja dia membuat humor untuk menghiburkan hati pasangannya.Kadang-kadang dia suka membuat kejutan bertujuan menggembirakan pasangannya. Jika pasangannya sedih dia juga tidak senang hati

7) Susah Marah

-Lelaki yang penyayang sudah tentunya lelaki yang tidak panas baran dan cepat melenting. Kerana hal kecik pon nak melenting seperti terlewat berjumpa, atau tercalarkan keretanya. Lelaki yang cepat melenting mcmni korang ati-ati la..

8 ) Sentiasa Murah Dengan Senyuman

-Haa korang tengok lelaki tu sejuk je..sentiasa senyum je selalu. Memang tak lokek langsung!.. Ini menandakan dia seorang lelaki yang penyayang. Senyuman yang diukir bertujuan mewujudkan elemen kemesraan kepada sesiapa yang memandangnya. Sebolehnya dia nak menegur semua orang dan berhubungan baik dengan semua orang. Tidak mahu mewujudkan unsur kebencian. Ada lelaki yang masam je mukanya (kalau memang dah azali memang tak leh buat apa), senyum taknak, ditegur buat bodoh je)

hafizi :)


okey nie abg angkat aku :) err dh habis sekolah , tengah tunggu result spm :) untung laa tak dapat plkn kankankan , err ade awek ka tak , tak tau kat dia , tak g taw pon kat aku hekhekhek , first time jumpaa masa larian 1 sukan , err muka comel2 cuby2 haha , jangan mara naa :P suka maen fifa on 9 kankan betoi kankan ?? study jee memanjang :) pelajar cemerlang laa kata kan :P dia pandai memang pandai :D

noriesya :)




okey nie la adek angkat aku ,  aku sayang sangat kat dia :)dah 2 tahun dia jadi adek angkat aku :) td kan2 aku dok belakang dia masa waktu baca yasin gilak hepi aku :DD bukan senang nak jumpa dia , susah bangat :)  dia nie pemalu , nak cakap gan aku pun malumalu hehe adek jangan malumalu dengan akak  :) dia baik plus PANDAI untung sapa kaka dia haha , nadirah jangan marah okey :)  tadi waktu balik aku lepak kat kantin sembang2 gan dia aw SOOO SWEET <3 sayang adek lahh :)