Tuesday, 22 November 2011

AAAUUUMMMMMMMMMMmmmmmmmmmm !

auuummmmmmmmmmmmmmmmm ! MALAYSIA MENANG ! yahoooo :DD aku dah mengalahkan budak laki HAHAH dok rumah pah terjerit2 tengok bola macam orang tak betul je lagi ! aku , paksu, makcik HAHAH satu kepala join de kelab tengok bola HAHHAHA adek aku pon dok kuning hitam kuning hitam HAHAH mana aku tak gelak ! time akhir2 tu memang berdebar gila ! captain bandrol masukan gol hohoho dok ingat tak masuk last2 masuk ! memang aku paksu makcik menjerit sekuat2 nya HAHAHAHAH dah macam orang gila jer....bukak facebook sume pasal bola , dengar era sume pasal bola heheh cayalah ! goooo harimau muda ! garuda menagis yer ? huhuh tak perlu menangis dong ! sapa suruh kurang ajar !! 




#lapyoufahmichemat,captainbadrol :DD gehgehgeh....... GOOO TEGER ! AUMMMMmmm HAHA ole ole