Wednesday, 14 December 2011

:|

hari nie rabu kan :) 14/12 :D okey pagi2 lagi mama dah p keje...aku ayah n adek dok umah...pg2 lg aku bangun basuh baju , sidai kemas rumah n on 9 .. teheeeeeeeeee..ayah demam lak..pagi tadi ayah beli lauk jer heheh mama keje ayah kata tak payah masak ok...pas tu aku gan adek makan maggi jer...ptg tu ros mai umh bawak penimbang aku yg suruh HAHAHA timbng2 BERAT AKU 60 KG  mak aii gemok doh aku...bapak aku kata org baya hg nie berat kena 50 Kg ke bawah nie tak...okey memang aku terasalakan :( takpelaaa aku rehdaaaa.....pas tu time nak p topap tu singgah pasar malam jap la kan heheh...pas u p lepak2 kat taman permainan HAHAHA sial kau laki ! dok hai2 apa ??  sengal punya budak  laki ! hang panggil geng hg nuh ! puihh tak  ketaq pon sebab aku kenal hangpa... satu tadika gan aku :3 budak buas :P pas tu time nak balik tu.....adek boboy boleh pulak buat2 nak langgar moto kitarang cehh konon nye laaa kan dah kena jeling gan aku ... huh puas hati aku HAHAHAHAHAHA....

#benggang lah gan depa tadi wave merah ! aku ingat kau !