Monday, 30 April 2012

my classmate :]

--,  4vt3, kelas niee memang happy gilaa , budakbudak kelas nie pon perangai gilagila hahaha seronok dok kelas nie boleh diperkatakan dari darjah 1 2 3 4 5 6 dan tingkatan 1 2 3 4 dan tahun depan 5 kelas kami orang yang sama :) tapi agak sesak laaa dok kelas hujung nie , baik buruk semua kami :) tapi kami memang macam nie dahbiasa.... kami selalu kena marah :P ermm tapi harinie memang aku geramm :( mana tak nyaaa tiap2 hari aku kena bertugas agakagak laaa bukan aku nak berkira tapi apaguna aku buat jadual tugas yang terpangpang dalm kelas tu ? korang jugak kan yg pilih hari apa yang korang nak bertugas...nak bagi tugas dengan geng pon tak nak p tugas ? tak kira laaa naik bus kaaa motor kaa kereta kaa basikal kaa tugas tetap kena buat ! nie tak aku baru dapat taw yang takpenah buat tugas pun ada HEYY MELAMPAU sungguh ! bila aku marah korang , korang kata aku nie  GILA KUASA! okeyy fine bulan niee saja jaa aku tak tolong BENDAHARI , nak tengok duit kelas kutip ke tak , BULAN 4 LANGSUNG dia tak kutip , dah bagi jawatan tak nak buat ! bila tak dak jawatan mulaa laa eh aku tak dak jawatan laa apa laa erhggg ... yelaa aKu nie CUMA PENOLONG KETUA TINGKATAN jee kan aku memang TAKLAYAK  nak marah korang kan ? kelas bising suruh diam bukan nak diam , orang kata banyak kali JANGAN MAKAN DALAM KELAS berkalikali orang cakap tak nak dengar kena tengking baru nak MENANGIS  laaa BEBAI laaa esh mcmmcm laaa hangpa nie , dalam kelas cikgu tengah megajar suka sangat sembang kan ? err kadangkadang aku pon ikutikut sama...... apa guna KETUA KEBERSIHAN ? nama jaaa ketua kebersihan tapi kelas kotor ! ehmm dia pon samajaaa orang suruh bertugas liat baloq nak bertugas ! bila marah nangis ! wehyy dah besar kan ? masingmasing ada akal fikiran soo pandaipndai laa fikir kan ?  kami bukan nak kutuk hg pa tapii kan hari nie memang aku GERAMMM sangat taw !!!!!!! duit kelas tak kutip ! kelas kotor ! kelas bising !! grhhhh samapi bila hgpa nak macam nieee ! ada KETUA KETETERAMAN pon tak guna ?! dia pon sama naik bising jaaa ! nak bising boleh tapi jgn lah OVER sangat !!