Wednesday, 25 January 2012

sahabat (Y)

betapa sakit nya hati bila kawan tikam dari belakang , bila kawan makan kawan , tambah2 bila kawan baik buat macam nie kan....aku dah dapat rasa dah :'D thanks sangat weh ! aku bersyukur dapat kawan macam hg (Y) hang pon dah banyak berubah :) dari tak gedik jadi gedik TERRBAIKkk !! tapi hati aku tetap sakit weh ♥ dah banyak benda hang buat aku sakit hati tapi aku sabaq aku diam je :) okeyy sabar itu separuh dari iman kan soo aku besar dekat hg :) walaupon hati ini sakit aku still boleh hua hua gelak2 gan hg lagi.. tapi aku punya kesabaran pon ader had jangan lah melampau sangat (Y)aku tak suka la kawan aku mcm nie ! takan gan sisa aku pon hg nak eshhh nak sangat ambik2 !