Thursday, 7 June 2012

hari ku bebai T.T

hai  stalker , hari nie dengan semalam memang hari aku bebai argh mana tak nyee nak balik kampung pun ayah nak marah marah kata dah lambat laa apa laa okey yg jadi magsa aku laa kena marah hmm....mak aku pulak nampak si ros dengan bf dia keluar hmmm yang kena marah aku jugak esahh tolong laa mama janah bukan orang yang suka keluar rumah niee, takan jannah pun macam tuu okey sedih sangat bila orang sama kan aku dengan orang laen , biar lah dekat dia , dia nak keluar dangan sapa pun mak bapak dia tahu....okey mak aku tak kasi aku kawan dengan laki acano tuu ?? kat tusyen aku kawan dengan laki ? kat facebook aku kawan denagan laki ? kat twiter aku kawan dengan laki jugak hmmm pening pala aku , hmmm bila aku fikir kan balik nanti bila aku masuk universiti kaa poli kaa mana laa nak tahu kan memang laa aku nie  tak pandai kan , mana laa nak taw kot tetiba aku boleh naik mendadak jaa tetibe jadi rajin kan tut tut tut boleh masuk universiti yahoooo -,- k sakai jap....*nanti aku dah besar dah kerja ,kalaw makayah aku tanya nie dah besar bila nak kahwin nie ? yang nie yang aku akan jawab mak dengan ayah kan tak bagi kawan dengan laki , macam mana nak kahwin :P......... oo macam nie ek kawan , janji macam keling jee kan ? konon nak ambik sama sama bagai laa -,- tengok tengok hg p dulu , ok TERIMA KASIH sangat sangat....amat aku hargai wehy --, dulu beria2 bagai nak rak kita ambik sama sama laaa apa laaa , okey fine :3 p laa dulu tak pa eh , aku tak mati pun tak dak hang aku boleh jaa hidup kalaw tak dak hang =.= okey hang ambik sabtu nie kan ok p la p la p la...... lalalalalala hepi sangat weh orang buad macam nie , memang aku bebai dalam hati yang sentiasa marah nie mana tak nyee lepas satu satu jadi -.- ' nie hang pulak.......lantak hang laa tak kisah pun langsung tak.....



aku sekarang macam nie tahu tak ? tension sangat sangat bak hang.. err rimas hidup macam nie , haa hangpa yang dah baca blog aku nie toksah dok bawa mulut sampai cerita nie kat mak bapak aku pulak , nie aku habaq siap siap laa kan sat g ada yang gatal mulut pulak...macam aku tak tahu kan hmm k laa bye !