Wednesday, 23 November 2011

sume salah aku...

haishh jannah asal hg bodus sangat ? oke capital K ,aku kenal hg dah 4 tahun takan aku nak lupa kan hg mcm tu ja ! aku taw hg mara aku kan ? jujur laa weh......tolong  laaa wehy hg taw  tak hg buat aku rasa besalah gila ! aku dah cakap banyak kali dah aku tak suka orang  tunggu2 aku hmmm :'( pas tuu ...esh susah laa nk habak T.T  aku sedih laa hg buat mcm nie.....dulu time hg gan tutttt aku tak kata ap pon.... hg siap buat mary lg gan dia begitu senng hg dpt pengganti kan ? tp aku ? alone ? aku tak kisah... pas tu bila aku dah k***L hg tacing lak gan aku ? rilek laaa ! takan kawan tak leh kot ? haiyoyo kita kawan ok ? tak mau musuh2.... tu jer yg aku nk...


#sedih ar T.T