Sunday, 25 December 2011

T.T terima kasih sangat - sangat awk ...

hai blogger , harinie dengan semlm  jannah betul2 sedih,semlm dengan harini jannah nagis ja, hmm sirius awk , kalaw awk nak kat dia awk p la..sy dh tak larat nak sakit hati nk nagis sebb awk...ok awk dah besar , sy sekolah emm tak pe la awk sy redha , dah banyak kali awk buat sy mcm nie , dulu sama jugak macam nie..  awk kate awk dah pdam nom dia tp hakikat nye tak kan ? awk taw tak  sy jealus dekat awk..ok memang la saya tak de hak nak halang2 awk kan ? suke hati awk la nak kol ataw msg pon kan ... ok memang sy ckp sy tak halang tapi dalam hati sy awk tahu ka? awk tahu tak hati saya dah hancur awk dah hancur bila saya kol , mesti kol WAITING , awk setiap kapel mesti lah ade rasa cemburu , memang lah awk kata awk kawan je dengan dia tapi takan laa say sikit pon tak terasa ... ok awk kata saya buat carta semua , awk sy tak paksa  n sy tak buat carta haram maklum...awak terima kasih sebab maki hamun saya sat tadi sampai cakap hg aku kan ?? ok terima kasih sangat3... saya terima ok saya tahu awk tak besalah disebab kan SAYA NIE KUAT SANGAT cEMBURU TERHADAP AWK KAN ?*ayat aku tak boleh belah sat*
Ok tu 1 bab nie bab ke 2 kenapa awak nak terasa apa yang saya tulis kat wall saya ?? btw tu bukan untuk awk ! toksah nak terasa lebih2 toksah nak sentap lebih2 saya tau apa yang saya tulis tu n nak di tujukan kan kat sapa ...awak saya sayang awk , senang je kan awk cakap anggap jela 4 tahun kenal  ta ad apa2...senang gila ayat KAU ! hmmm it s okey laa awk , hati sy dah ak larat nak nagis dah banyak kali awk buat macam nie awk saya diam jee... k ar T.T