Saturday, 28 April 2012

:')

kite rindu anda , anda tahu tak ? err 9.07 pm saya tengah tengok bolaa....dalam masa yang sama saya sakit perutt ohh sakit sangat , HATI sakit , perut sakit eshhhh okey ...kite tengah meseg gan k. busyi <3 k.busyi sukaa buat lawak saya senang bila dengan diaa oh rindu kompang , tapi bila k. busyi marah saya takut :(
____________________________________________________________
 awak2 saya nak kepastian yang betul awak suka saya ker ? ataupun awak hanya nak sedap kan hati saya ? saya lebih sukaaa awak terusterang dekat sayaa plesss terusterang kan senang saya rasa saya mcm syok sendiri pulakk , awak tahu tak dulu awak tak macam nie pun , tp sekarang hemmm..............awak sya rasa saya dah jatuh hati dekat awak...tapi awak mestii tak kan yee saya tahu , saya kan suka syokk sendiri saya faham awak saya faham :'(

yeye berakhir sudah pertandingan kompang huh lega rasanya ,  taapii dapat nom 3 jee okle kot -.- hahaha kompang lawan dekat tengku menteri aummm....hari2 belatih sampai tangan bengkak2 tapi aku tak kisah pon sebab waktu pertandingan tak rasa pulak tangan aku sakit hahahah k laa byee ^^ nie semua gambar kami masa lawan hari tu <3 misss you alls :')