Saturday 19 November 2011

thanks you kawan ;)

19/11/2011 Saturday ;D hepi giler hari nie memang hepi nak mati laa, p keluar gan kawan2 p zoo, picnic , kena kejar gan monyet :3 lalalalala....hmmm first2 mai p salam2 gan mak aqlah,then mak aqilah Tanya aku nie kawan ker adek ;) HAHA ramai orang kata aku gan ros adek beradek :3 padahal dia lagi tua HAHA ... masuk zoo p la jalan2 dalam zoo tu intan gan riza sumpah lawak p kat babi buat hidong macam babi HAHAHAH hgpa nie betul la....pastu depa sume pegang ular heeee aku sumpah geli ! aku gan riza just tngkap gmbr depa jer :) then p jalan2 memang penat.... pastu lapaq pagi td tak makan :’( heheh pastu keluar zoo teman syafika p tandas HAHAHAHA budak laki jaga tandas tu usya ja dut masuk tandas perempuan nak jer aku cakap dia perempuan bukan laki :3 pastu p lake cri tempat nak picnic tetibe ujan rintin3 lak kami dok bawah pondok makan2 , lepas habis makn monyet mai pulak dah kami pon apa lagi lari ar HAHAH p dok kat gan seratas tuh sunyi best ! masa tu makan kek mak aqilah buat ! nyam2 sedap ooo pastu maen tepung HAHAHAHAHAHAHAH macam orang gila ada laaa MEN BELON hahah ok laa penat nak tido :’) aku upload dalam nie jela kat fb lmbt :3


*thnks ye awk bg bende tu :’)


































































No comments:

Post a Comment