Monday 6 February 2012

saya norjannah omar...


okey nie la aku hehe , ye aku memang tak lawa , aku gemok :) pendek sikit je okey , okey aku masih bersekolah :) aku tingkatan 4 (2012) 2013 aku SPM huu takot bak hg okey , hari cuti selalu aku p tusyen n buat kerja sekolah yg menimbun tuu hehehe.. hobi aku menbaca novel :) kalaw dapat baca sampai 2 3 pagi pon tak pa hahhaha,  dengan jujur aku cakap aku memang suka merampui gan mengamuk hahaha nyela aku tak garang :).... aku nie kalaw orng chat gan aku ka , msg ka messti orng kata aku nie friendly kankankan tp bila face 2 face HAHA memang aku senyap jaa tak taw nak cakap apa HAHAH bila orng kol pon aku akan cakap ataw tanya benda yg sama ja hahah (Y) okey aku suka berkwan tak taw la kenapa tapi aku memang suka berkawan HAHAHA k nye habis pasal aku :'D

No comments:

Post a Comment