Friday 22 June 2012

sukan ;)


hari nie hari sukan smk convent okeyy aku masuk pasukan sorak , aku kena pakai skirt oh time tuu memang aku rasa macam segan sikit yelaaa setahun sekali jee kan...aku rumah oren okey hari nie aku bangun memang awal pukul 5 pagi dah bangun dah dah bersedia nak bersorak hahahah okey tahun nie aku tak rasa berdebar pun sebab apa aku tak taw hewhew lastly atas kerjasama pasukan sorak kami kami dapat nombor 1 ! kawad teja ? also number 1 !  teja is the best teja is the best ! lompat aku tadi bila kawad  and sorak nombor satu....dah dua tahun berturut turut kitaorang dapat nombor 1 :) senyum lebar sikit :)))


      
nie laa maskot TUN TEJA lawa kan kaka puteri nie....


  

nie  laa sorak kita orang  awsome sangat..





masa nak buat persembahan



kawad tun teja :)


kami dengan bersemangat :D





No comments:

Post a Comment